KLOŞ ETEK FARKI:) (THE DIFFERENCE OF A CIRCULAR SKIRT:))

Çarşamba, Mart 04, 2015

nilgunozenaydin.com-kloş etek-kloş etek nasıl dikilir?-kloş etek modelleri-kolay dikiş teknikleri-kloş etek dikimi-Kloş etek-Circular skirt
Yine bir kloş etek. Ama ben çok seviyorum:))) Bu seferkini  süsledim biraz. Hem renginin güzelliği hem de yaptığım kenar güpürlerin güzelliği eteğimi hemen giyilesi yaptı. 1.50 m yetiyor kumaş olarak.
Kumaş çok güzeldi. Metresini 6 TL den aldım ama çok beğendim. Kumaşı bu kadar ucuz alırken güpürlere verdiğim paranın hesabı yok. Geçen yine etekucu için güpür aldım kumaşın fiyatının tam 4 katı. Çok kızıyorum Ankara da ucuzu yok mu bunların. Bilen varsa yorum yazsın lütfen. Neyse eteğime geçeyim ben fazla sinirlenmeden:)))))
Her zamanki kloş etek kesimi yaptıktan sonra eteği diktim (Kloş etek nasıl diyenler için buraya TIK TIK).
 Ardından yana gizli fermuarımı  ve sadece dekor amaçlı ceplerimi koydum. Cepler etek ucuyla uyum sağlasın diye bu şekilde yaptım.
Etek ucuna aldığım güpürü diktim el dikişiyle...

nilgunozenaydin.com-kloş etek-kloş etek nasıl dikilir?-kloş etek modelleri-kolay dikiş teknikleri-kloş etek dikimi-Kloş etek

Ve eteğim giyilmeye hazır:) Çok mutluyum...
nilgunozenaydin.com-kloş etek-kloş etek nasıl dikilir?-kloş etek modelleri-kolay dikiş teknikleri-kloş etek dikimi-Kloş etek

AYNI KATEGORİYE AİT DİĞER YAZILARIM

27 comments

  1. ama bu mükkemmel olmuş:) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. beautiful color, very compliments ;)xoxo


    http://glampond.blogspot.it

    YanıtlaSil
  3. tasarım harikası resmen, tebriklerr

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel! Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel. Kloş eteklere bayılırım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş güle güle giyin sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş, bayıldım, hele etek uçları ve cepler çok güzel uymuş. Ankara'yı bilmiyorum ama İstanbul'da Mahmutpaşa'da bu güpürleri toptan çok ucuza bulursunuz. Belki başka illere kargoyla gönderen yerler bile olabilir.

    YanıtlaSil
  10. Süper ötesi, ellerinize sağlık öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  11. Bu güpürler şimdi çik moda özellikle oversized kazakların altina kullanip elbiseye çevirmek. Yesillede ayri guzel olmus ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  12. You are an artist!!


    NEW POST <3 :
    http://passionforfashion21.blogspot.it/2015/03/acquisti-tally-weijl.html

    YanıtlaSil
  13. Valla ben olsam o gupuru bas asagi ceviri sonrada niye guzel durmuyor diye tepine tepine bir hal olurdum da aklima gelmezdi ters cevirmek:)) Cok chic olmus, gercekten giyilesi yapmis etegi. Guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
  14. Dantel gupür dikilipte güzel olmayan giysi varmıdır acaba çok hoş olmuş Nilgün hanım

    YanıtlaSil
  15. Wow!!!! It's a great diy!! *----*
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
  16. You're fantastic, manage to create gorgeous items!!

    Rosa
    Styleyourselfinstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Çok çalışkansınız. Maşallah diyorum. Etek çok güzel olmuş. Keşke üzerinizde görme fırsatımız da olsaydı. sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş :) http://smyrnaiiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Eteğe bayıldım Nilgün hanım çok güzel olmuş Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  20. son derece şık bir tasarım ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  21. Diğerleri gibi bu da çok güzel olmuş zaten blogumun adından da anlaşılacağı üzere danteli de güpürü de çok severim kloş etekleri de... çok rahat oluyorlar... rengi de çok hoş!... Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  22. Eteğiniz çok güzel olmuş öğretmenim :) Biraz fiyatlardan yakınmışsınız haklısınız. Ankara malesef bu konuda biraz pahalı. Ben malzemeler için genelde Ulusa bakıyorum bazen bulunabiliyor fakat Balgattaki tekstilciler için olan aksesuarcılara bir göz atın derim.

    YanıtlaSil
  23. elinize sağlık dikiş dikmesi bilsem keşke

    YanıtlaSil
  24. Bu eteğe bayıldım.Hem rengi hem de tarzı tam bana göre.:)

    YanıtlaSil
  25. Canım eteğin çok güzel omuş. Güpür beni yıllar öncesine götürdü. Gelinliğimin güpürüde bunun beyazındandı. Aldığımda çoğu insan beğenmemişti. Bunun muzlusu yokmuydu diye söylenmişlerdi. Ama ben gelinliğimi hala çok beğeniyorum.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar